Hello

Welcome To My World ^^

Sunday, May 4, 2014

Minggu Ke-4 di PLKN

Assalamualaikum.. Hey semuaa pembaca blogger ^-^ Welcome back to my blog... Alhamdulillah dh masuk the forth week aku dalam Kem PLKN Semarak ni. The third and forth week dkt sini for Character Building Class aku dah hbis belajar Modul 1 and Modul 2. Modul 1 dimana tentang "SAYA" menampilkan yang terbaik dalam diri sendiri dan Modul 2 pula adalah bertajuk "KITA" which is menampilkan yang terbaik dalam diri orang lain. Tak sangka sebenarnya aku dapat belajar seperti how to be a good leader, and some kind cara nak bertolak ansur with certain people..  Other than that, Kita mestilah ada matlamat hidup dan juga tanggungjawab.. Wait! Cakap pasal matlamat hidup kan, ada sedikit aku nk share dkt korang.. Korang thu tak bahawa matlamat hidup tu penting dan mesti ada untuk setiap individu.. Kenapa? Sebab matlamat ni menunjukkan yang kita ni mempunyai arah tuju. Arah tuju yang boleh membawa kita menjadi seorang yang berjaya dan bekerjaya. Matlamat hidup juga sebenarnya ada tiga jenis tau. Kalau nak thu apa dia. Nanti aku sambung hehe. I gtg.. Thankyou blog reader yang masuk entri ni. Bye. Assalamualaikum!