Hello

Welcome To My World ^^

Sunday, March 25, 2012

Kem Wira Jaya 2012.

Assalammualaikum. Hai korang, apa khabar semua, harap semuanya hebat2 sahaja. Okay Di Kem Wira jaya dari awal lagi2 aku telah kosongkan cawan aku untuk diisikan dengan pengetahuan2 baru di kem ni. Wow memang tak sangka terlalu banyak ajaran cikgu2 yang telah cikgu curahkan di antaranya setiap pemimpin perlu ada kejujuran, keikhlasan, amanah, berdisiplin, bertolak ansur, hormat-menghormati dan lain2. Cikgu ajar aku cara untuk menegur orang, adab makan dan bnyak lagi lah. Mmg tak sangka sebelum ni banyak juga kesilapan yang telah aku buat sewaktu bertugas sebagai pengawas. Ya Allah selepas ini aku harap aku boleh berubah setelah keluar sahaja dari kem ini. Kepada kawan2 aku yang tak pergi tu korang tahu tak korang rugi sgt2. Terlalu banyak perkara yang memberi semangat ilmu2 yang sgt berfaedah. Aku terlalu gembira sampai mengeluarkan air mata selepas sahaja aku dan pelajar2 lain dapat menyelesaikan simulasi yang terakhir iaitu masukan pen dalam botol dengar macam senang kan masuk kan pen dalam botol bukan menggunakan tangan tetapi menggunakan gigi dan ia juga memerlukan kerjasama dan semangat semua murid. Simulasi ni terang2 aku cakap kepekaan seseorg itu amat diperlukan. Saat2 kami dengar sahaja tiupan wisel sebenyak tiga kali itu berbunyi, tiupan itu bermaksud kami telah berjaya menyelesaikan simulasi tersebut. Kalau korang nak thu mcm mana rasanya. Sertai lah Kem tersebut yang akan datang. Thank you semua.