Hello

Welcome To My World ^^

Monday, January 6, 2014

Apa itu RINDU?

Hello ! Okay apa itu rindu? To me, rindu is satu jenis perasaan yg akan timbul dengan sendirinya apabila kita berjauhan dgn seseorang yg kita sayang atau dgn seseorang yg kita rapat, or mungkin dgn org yg kita ada perasaan. Erm.. betul ke eh? Sebenarnya, aku saja nk luahkan perasaan dkt blog ni hrini yg aku tgh rindu seseorang. Haha. Ni bajet2 jer tanya korang apa itu rindu lah apa lah.. Kay siapa yg tk berminat boleh tukar blog skrg! Kalau nk teruskan jgn ckp aku poyo dh lah yer. Whtever it is just want to tell you guys that I missing someone. Tk payah thu lah siapa :p Btw, bukan nk ckp aku ni jenis suka layan perasaan. It just semua org ada perasaan kan? So I hve right! Yes. Jdi balik cerita I miss someone tu. Even bru dua hari setengah tak contact si Dia dh tiba2 rindu balik dkt dia. Tpi kenapa eh? Ada sesiapa boleh bgthu aku kenapa tk? We are not in relationship pun. Tpi mesti akan rindu dkt dia. Nak contact dia takut rasa menggangu pula.. Hmm. And I know dia dh ada target and haluan sendiri. Tk kira lah ada hubungan atau tak. Aku just harap yg dia tk lupakan aku. Kalau you tgh baca ni.. .. .. Dont forget me alright. Buat masa ni yes you are my bestfriend till forever maybe? And if im not mistaken you dont even know bout the existence of my blog is it? Even I ada sebut2 depan you before this. Kalau you dh berjaya masuk entri ni. Tahniah yer!  Kepada para pembaca.. Thankyou yer sbb sudi masuk entri ni dan sanggup baca sampai hbis ^_^ ... Dh dh. Tk boleh share bnyk2. So.. bye for now. Assalamualaikum.